PILATES

Hvala, ker delite dobre informacije še z ostalimi!

PILATES je posebna vrsta vaj za krepitev telesnih mišic. Metoda dela je povezana tako, da pri izvajanju vaj s pomočjo duha kontroliramo mišice. Gre za celosten program vadbe, ki  pripomore k izboljšanju konstitucije in drže. Vsebuje elemente joge, meditacije in tudi živalske gibe.

Držimo se metode

Poudarek na težje dostopnih, manjših in šibkejših mišicah, ki pripomorejo k pravilni in zdravi telesni drži, krepitvi mišic in kardiovaskularnega sistema, izboljšani telesni pripravljenosti in koordinaciji, ter bolj poudarjenemu samozavedanju. Trening vključuje vaje za moč, raztezanje in dihanje. Vadba je primerna tudi za rehabilitacijo po poškodbah.

Podlaga vsej vadbi je treniranje telesnega centra »(Powerhouse)«, ki zajema mišice spodnjega dela trupa: medeničnetrebušne in hrbtne. Vse vaje se izvajajo počasi in tekoče, z upoštevanjem pravilnega dihanja. Tak način vadbe je blagodejen tako za mišice kot tudi za členke. Pilates zajema okoli 500 različnih vaj, ki služijo krepitvi in raztezanju mišic.

Pomembni elementi, ki jih vsebuje pilates

Pomembno je, da se vse vaje izvajajo s kontroliranimi gibi, tako da se okrepijo tudi najmanjše mišice.

  • Koncentracija: s pomočjo pravilne koncentracije se uskladita duh in telo. Vsak gib naj bi se mentalno kontroliral, pri čemer smo pozorni na celo telo.
  • Dihanje: zavestno dihanje ima pomembno vlogo, ki naj bi pomagalo proti napetostim in hkrati zviševalo zavedanje celega telesa. Zaradi tega se trenira dihanje s prepono.
  • Center: se nanaša na telesno sredino, tako imenovani »powerhouse«, ki sega od prsnega košado medenice in zajema vse pomembne organe. Krepitev mišic v centru krepi hrbet in ublaži tudi morebitne težave in hrbtne bolečine.
  • Sprostitev: zavedno sproščanje naj bi pomagalo sprostiti zategnjene mišice. Vendar pri Pilatesu sprostitev ne pomeni nasprotja krčitve.
  • Kontinuirano gibanje: vse vaje se izvajajo s tekočimi kontinuiranimi gibi, brez dolgih premorov. Pilates ne pozna nenadnih izoliranih gibov.
Vir./Wikipedija

 

ODRASLI
PILATES + SPROŠČANJE
MALA TELOVADNICA – PRIZIDEK-OŠ RODICA možnost dodatne dejavnosti cena 1x ted/kombinacija vadb/€ in 15€ članarina letno kdo vodi
ČETRTEK 19:30-21:00 TELOVADNICA-PRIZIDEK prosta skupina 11.10.2018 začnemo 25.4.2019 osnove drsanja in rolanja 30/40 Katarina Vidergar
SREDA 18-19:00 OŠ IHAN prosta skupina začeli bomo z novembrom 23.4.2019 osnove drsanja in rolanja 30/40 Katarina Vidergar

Aktivnost se plačuje  na TRR DRUŠTVA. Račun prejmete preko e-mail pošte. Računi so formirani  združeno,  vsake 2 meseca. Račun lahko plačate vsak mesec deljeno ali skupni znesek, kot je Vam lažje.

* * V kolikor ste prijavljeni na vadbo se vadba plačuje redno, ne glede na prisotnost. Opravičena je le daljša “bolniška”odsotnost katero pisno z opredelitvijo problema,  javite na mail info@sadmavrica.si.

obrazložilo ddv: Trenutno (september 2018 še nismo davčni zavezanci, planiramo, da se nam lahko to zgodi sredi sezone, zato računajte, da je v račun dodatno  lahko zaračunan tudi ddv od trenutka dalje, ko društvo postane davčni zavezanec.

Cena vadbe PILATES:

  • 1x tedensko vadbo (60min), znaša 30€/mesec/……..letno 8 mesecev = 220€/leto (ddv)
  • kombinacija Aerobika-Zdrava vadba ABC ali Pilates ali Joga plesa(2x60min)znaša 40€/mesec/……..letno 8 mesecev = 305€/leto (ddv)
  • osebe nad 50 let imajo popust 4€/mesec za 2x tedensko vadbo in 3€/mesec za 1x tedensko vadbo.
  • Posamična vadba se plačuje 10€/h, tudi osebe nad 50 let.
  • Plačilo po dnevni prisotnosti: prva vadba brezplačno, vsaka naslednja 8€/vadbo.
  • Vsako leto je potrebno je plačati tudi letno članarino (sept. 2017-sept. 2018), znaša 15€/leto. Pri nakazilu članarine na trr društva, navedite IME IN PRIIMEK OSEBE, ki se včlanjuje, če plačujete pred prejetjem računa s strani društva. Članarina se lahko plača tudi na licu mesta vaditelju, ki vodi vadbo, prejmete potrdilo.
  • Prijavite se na info@sadmavrica.si ali pošljite sms na +386 31/314-870 (ime in priimek osebe, letnica roj., mail., program).
  • V ČASU ŠOLSKIH POČITNIC IN PRAZNIKOV, VADBA ODPADE!

OSNOVNI NAPOTKI:

Telovadnica:

S seboj, čista obutev), plastenka vode, jopica-ko smo na prostem, športna obleka. Brisača in  svojo PODLAGO (BLAZINO) ZA VADBO.

Splošno:

Vadbi se lahko priključite kadarkoli. Vsaka 1. vadba je brezplačna-poskusna. Če ste z vadbo zadovoljni in ostanete z nami, prejmete račun za mesečno plačilo vadbe. V kolikor vam vadba ni po godu, lahko brez obveznosti sporočite, da Vas več ne bo.

Vsak član društva mora imeti izpolnjeno pristopna-izjava-sad-mavrica-za-odrasle, ki jo izpolnite ob vpisu v društvo pri vaditelju-ici ali jo pošljete na naslov društva: Pot za Bistrico 65, 1230 Domžale ali oddate na vadbi pri vaditelju.

V sklopu plačila članarine prejmete darilo. V sklopu vadbe niste  nezgodno zavarovani.

OBVEZNA PREDPRIJAVA (info@sadmavrica.si) zaradi lažjega obveščanja dol. sprememb v primeru slabega vremena, lokacij telovadnic, pred priprave vaditelja…

Sledimo projektom društva: Zdrava prehrana

Projektom zveze, Športne unije Slovenije: Zdravo društvo, Slovenija v gibanju

Mednarodnim projektom MOWEWEEK (ISCA).

ZAVAROVANJA:

  • V sklopu vadbenih enot niste nezgodno zavarovani..
  • S plačilom vadnine se plačuje vaditelje, telovadnice in dodatne stroške organizacije vadb, organizatorja aktivnosti, šp. pripomočke, dodatne aktivnosti.
  • S plačilom članarine kupimo nove pripomočke za vadbo, material za promocijo, društvene majice, motivacijske, sadje, zelenjavo,  organiziramo izlete in prireditve …

POSEBNOSTI:

V vadbene procese vključujemo tudi osebe z zmanjšanimi telesnimi sposobnostmi, deformacijami in invalidnosti. Za tovrstne posebnosti pokličete 031 314 870 za dogovor in pogovor.

V vadbene procese vključujemo tudi tuje govoreče osebe.

Socialno ogroženim ponujamo ugodnosti. Za dogovor pokličete 031 314 870.

Za vsa vprašanja smo na voljo kadarkoli. Pokličete lahko +386 31 314 870 ali pišete na info@sadmavrica.si

PRIVOŠČITE SI DAN BREZ TELEVIZIJE IN RAČUNALNIKA!